Followers

Sunday 25 December 2011

Final Exam Fever.. Hamek ko!!

Bila nak masuk bulan 1 ni aku start la seram sejuk. Serius aku memang sangat cuak. Penentu ni. penentu sama ada jd pecinta UTM atau perindu UTM. Dah tak larat nak jd pecinta kot. Biar la rindu rinduan plak. Sampai masa kite sambung lagik ^_^. Minggu ni abis 1 lagi test. tinggal 1 lagik test minggu depan. Lepas tu hidup aku akan jadik bertambah huru hara. 

Sebagai mengatur strategi, habis dah aku pangkah calender mengatur strategi. Tapi lagik kelakar siap aku pangkah sekali date vacation 2012. Terjebak aku ngan perangai Hakak Yantot!!. Layanzzz. 4 subjek, 2 subjek killer yang mane aku ngulang sem ni. klu fail lagik aku rebus buku2 ni sume!! 2 lagik subjek 2 kredit jer. Ada berangan jugak nak score A. Tapi bile fikir2, no study no berangan la yer paE. Jadual final memang cantek. so rase xder la burden sangat. Kali ni aku nak all out. Kalau nampak hidung aku berdarah tu maksudnya aku terlebih study la tu. (pernah ker??) propa tak aku. Hokey pelajar2 sekalian. aku wish good luck la yer. Terutama dak2 SPACE jb.. Moge kite x jumpe lagik (Dalam UTM) hahahaha. Sebab klu jumpe lagik maksudnyer aku kene repeat lagik la tu. 

Jom Bace buku





Agak2 klu banyak bace buku leh jadik comel macam ni x?


Wasalam

No comments:

Post a Comment

Please show your ID or Open ID at least. Comment from Anonymous will not appear in here ^____^